Specialefterskole i Grenaa med fælleskab samvær i fokus - Efterskolen Helle

Efterskolen Heller er en specialefterskole med fokus på det praktiske og kreative. Vi har 5 linjer som hver især byder ind i skolens hverdag.

OVERVIEW

The web page efterskolenhelle.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have downloaded eight pages inside the domain efterskolenhelle.dk and found two websites interfacing with efterskolenhelle.dk. There is one social networking sites linked to this website.

EFTERSKOLENHELLE.DK TRAFFIC

The web page efterskolenhelle.dk has seen a fluctuation amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for efterskolenhelle.dk

Traffic ranking (by month) for efterskolenhelle.dk

Traffic ranking by day of the week for efterskolenhelle.dk

LINKS TO EFTERSKOLENHELLE.DK

WHAT DOES EFTERSKOLENHELLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of efterskolenhelle.dk Mobile Screenshot of efterskolenhelle.dk Tablet Screenshot of efterskolenhelle.dk

EFTERSKOLENHELLE.DK SERVER

Our crawlers observed that a lone page on efterskolenhelle.dk took one thousand two hundred and thirty-seven milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
193.8.37.83

Specialefterskole i Grenaa med fælleskab samvær i fokus - Efterskolen Helle

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page efterskolenhelle.dk has the following on the site, "Efterskolen Helle er kendt for at tilbyde meget kvalificeret faglig undervisning i 8 praktiske og kreative linjer." I saw that the webpage also said " Alle elever på Efterskolen Helle får ved skolestart tilbudt en Ipad til brug i undervisningen." They also said " Her finder du vores galleri med billeder fra hverdag, gallafester, lejrture, rejser og meget mere. Tlf 86 38 44 66." The meta header had efterskole as the first optimized keyword. This keyword is followed by specialefterskole, praktisk, and kreativ which isn't as important as efterskole. The other words efterskolenhelle.dk used was elever med særlige behov. særlige behov is included but will not be viewed by web engines.

SEE SUBSEQUENT DOMAINS

Efterskole for ordblinde på Sjælland Ordblindeefterskole

Efterskole for ordblinde - dysleksi. klasse-elever undervises på 3 faglige niveauer i dansk, engelsk og matematik. I kan sagtens søge om optagelse selv.

Efterskoler i Danmark EfterskolePortal.dk

Strand på Danebod, Efterskolen. Et efterskole år svarer til syv menneske år. Bisnapgård, Efterskolen DUI Leg og Virke.

Eftersnacksnack

Fler bilder från sista Eftersnack! Ulf Oppman provkör ett inslag. Vår snygga studio i helbild. Inger förklarar hur saker och ting går till. Kvällens team tar en genomgång inför sändning. Inger Ljung provsitter studion med gästerna Ragnar Granstrand och Clara Lidström. Ulf Oppman, för tillfället studioman, väntar på sin tur. Mikael Åström, sändningsproducent, Gunnar Tufvesson, ljudtekniker, Morgan Anderbom, sändningstekniker. A kontrollrum with a wiew.

Efter Stormen

Jueves, 2 de diciembre de 2010. A renovated flat in Bilbao. A flat from the 1930. In Bilbao, renovated and redesigned by the interior de. to give the atmosphere some light.

Hem, Diskussion, Reflektion - Eftertanke

Vad ska man göra av sitt liv? Auml;r det detta som är meningen med livet? Det är många som drömmer om ett rikt och meningsfullt liv, om att få ett helgjutet självförtroende och nå känslan att verkligen leva, starkt och intensivt. Det är absolut rätt att sikta högt och att ha höga ambitioner. Gör något av ditt liv - när du är gammal är det för sent! Alltför många fastnar i vardagens monotoni, går slentrianmässigt till jobbet eller sk.